Chcesz wypromować event? Windery są dla Ciebie! - Magazyn Kaszuby
Chcesz wypromować event? Windery są dla Ciebie!

Chcesz wypromować event? Windery są dla Ciebie!

Nieprzemyślane kampanie, chaotycznie rozmieszczone reklamy – okazuje się, że nawet duży budżet przeznaczony na marketing może nie wystarczyć, jeżeli działasz po omacku. Dobór odpowiednich nośników reklamy jest kluczowy, aby wypromować event. Czasem warto sięgnąć po nowe sposoby, aby osiągnąć swój cel i dotrzeć z informacją do jak największej liczby osób.

[materiał sponsorowany]

Chcesz wypromować event? Windery są dla Ciebie!

Czy wiesz, że na Twój plakat czy baner odbiorca patrzy zaledwie od 3 do 7 sekund? Oznacza to, że o ile w ogóle w gąszczu innych reklam i zaproszeń na wydarzenia zwróci uwagę na Twoją, poświęci jej naprawdę niewiele czasu. Warto wiedzieć, co zrobić, aby maksymalnie wykorzystać ten moment i sprawić, że to Twoje zaproszenie na event okaże się najbardziej atrakcyjne.

Przemyślany marketing = skuteczny marketing

Przenoszenie pełnych treści z ulotek czy zaproszeń na nośniki OOH to jeden z najczęstszych błędów popełnianych przez organizatorów imprez. Wynajmując nośniki, chcą oni przekazać jak najwięcej informacji, dlatego dosłownie “upychają” fakty, informacje, grafiki. Efekt? Zazwyczaj opłakany. Okazuje się bowiem, że zrozumiała treść, przyjazna dla użytkownika czcionka oraz najważniejsze informacje, które zmieszczą choćby flagi firmowe na winders.pl przynoszą zdecydowanie więcej korzyści. Tak jak wszędzie, tak również w promocji wydarzenia sprawdza się znana zasada “mniej znaczy więcej”. A skoro wiesz już, że na obejrzenie Twojej reklamy odbiorca nie poświęci więcej niż kilka sekund, zastanów się, co warto na niej zamieścić.

Jak wypromować event?

Jeżeli organizujesz ciekawy event chcesz, aby wszyscy wiedzieli, że warto wziąć w nim udział. Zachęć ich do przyjścia ciekawą formą zaproszenia, która wyróżni wydarzenie na tle innych, promowanych za pomocą tradycyjnych metod, tj. papierowych plakatów czy ulotek. Windery na winders.pl mogą okazać się jedną z ciekawszych propozycji, ponieważ:

  • są mobilne, a więc przeniesiesz je w miejsce, w którym odbywa się promocja,
  • są stosunkowo niedrogie zatem możesz pozwolić sobie na inwestycję nawet w kilka nośników, aby wzmocnić przekaz,
  • wyglądają oryginalnie i odznaczają się na tle innych reklam outdoorowych,
  • są dynamiczne, ponieważ poruszają się wraz z każdym podmuchem wiatru,
  • mają optymalną powierzchnię zadruku, która wystarczy, aby umieścić najważniejsze informacje o evencie – miejsce, datę, harmonogram, gwiazdę wieczoru itp.

Za sukcesem Twojego wydarzenia stoi nie tylko ciekawy program, ale także widoczna reklama. Nie należy bagatelizować jej roli w organizacji całego przedsięwzięcia.

To również cię zainteresuje...

Najnowsze Artykuły