Jak skutecznie wymodelować kobiecą sylwetkę? - Magazyn Kaszuby
Jak skutecznie wymodelować kobiecą sylwetkę?

Jak skutecznie wymodelować kobiecą sylwetkę?

Wiele kobiet rezygnuje z treningów na siłowni z użyciem ciężarów z obawy o nadmiernie rozwiniętą muskulaturę. Treningi siłowe wbrew pozorom są stworzone nie tylko dla mężczyzn, to także świetna forma aktywności fizycznej przeznaczona dla kobiet. Regularne treningi na siłowni rzeźbią i modelują kobiecą sylwetkę. Wzmacniają i ujędrniają ciało.

[artykuł sponsorowany]

Jak skutecznie wymodelować kobiecą sylwetkę?

Źródło: marbo-sport.pl

Dzięki ćwiczeniom siłowym kobieca sylwetka nabierze proporcji. To sprawdzony sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i wzrost mięśni. Dzięki tego rodzaju ćwiczeniom można skutecznie dodać sobie centymetry w tych partiach ciała, gdzie ich brakuje i odjąć je w partiach, gdzie jest ich za dużo.

Treningi na siłowni pozwalają wyrzeźbić krągłości. Nie ma się co martwić o nadmierne wyrzeźbienie mięśni. Żeby do tego doszło, potrzeba nadludzkiego wysiłku. Kobiety mają o wiele mniejszy procent tkanki mięśniowej niż mężczyźni, więc dużo trudniej jest im wyrobić mięśnie.

Należy pamiętać jednak, że im więcej mięśni w ciele, tym mniej tkanki tłuszczowej. Treningi siłowe dużo skuteczniej spalają też tkankę tłuszczową niż treningi aerobowe.

Wiele kobiet narzeka na wygląd swoich ramion. By poprawić ich wygląd, warto wypróbować ćwiczenia z hantlami. Ławeczka do ćwiczeń to świetny sposób na wymodelowanie mięśni brzucha. Rozpiętki na ławeczce to idealne ćwiczenie na klatkę piersiową, świetne ćwiczenie ujędrniające i podnoszące biust.

Martwy ciąg z kolei to rewelacyjne ćwiczenie angażujące do pracy prawie wszystkie mięśnie. Ujędrnia pośladki, wysmukla plecy, wzmacnia kręgosłup. Unosząc nogi na drążku do podciągania możemy doskonale wyrzeźbić mięśnie brzucha.

To tylko niektóre propozycje ćwiczeń siłowych, które przynoszą niesamowite efekty. Warto poradzić się instruktora na siłowni, on dobierze nam odpowiedni zestaw ćwiczeń w zależności od tego, na które partie ciała chcemy zwrócić szczególną uwagę.

Wskazówki dla pań początkujących

Każdy trening na siłowni należy poprzedzić rozgrzewką. Mogą to być ćwiczenia na stepperze, rowerku treningowym, orbitreku. Jeżeli wybieramy ćwiczenia z ciężarami, zacznijmy od najlżejszych. Jeśli np. zamierzamy ćwiczyć ze sztangą, na początek wybierzmy hantle. Z czasem można stopniowo zwiększać ciężar.

Po skończeniu treningu należy wykonać kilka ćwiczeń aerobowych. Pamiętajmy również, że tylko regularne treningi około 2-3 razy w tygodniu przyniosą oczekiwane efekty.

To również cię zainteresuje...

Najnowsze Artykuły